Droga krytyki filmowej
Irena Merz bardzo krytycznie o polskiej krytyce filmowej w pismach codziennych i fachowych.
Według Tadeusza Konwickiego, pisanie dobrych scenariuszy jest podstawą kręcenia filmów w Polsce.
Według Tadeusza Konwickiego, pisanie dobrych scenariuszy jest podstawą kręcenia filmów w Polsce.
Irena Merz, felieton, Droga krytyki filmowej, Zjazd filmowy w Wiśle, krytyka filmowa, teoria estetyki filmu, Wyższa Szkoła Filmowa. Jerzy Toeplitz, krytyka w prasie codziennej, krytyka w prasie fachowej, Zakazane piosenki, Jasne Łany, publicystyka filmowa, Tadeusz Konwicki, Ideologiczny tygiel filmu, Czapajew, bracia Wasilew, Armia Czerwona, scenariusz, Wsiewołod Pudowkin
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 22/1949
- strona 2 wydanie: 22/1949
- strona 3 wydanie: 22/1949
- strona 4 wydanie: 22/1949
- strona 5 wydanie: 22/1949
- strona 6 wydanie: 22/1949
- strona 7 wydanie: 22/1949
- strona 8 wydanie: 22/1949
- strona 9 wydanie: 22/1949
- strona 10 wydanie: 22/1949
- strona 11 wydanie: 22/1949
- strona 12 wydanie: 22/1949
- strona 13 wydanie: 22/1949
- strona 14 wydanie: 22/1949
- strona 15 wydanie: 22/1949
- strona 16 wydanie: 22/1949