Kino paraboliczne
„…Formą, doskonałością techniczną, kino zbliżyło się do malarstwa, przez to zbliżenie osiągnęło nowe znaczenie estetyczne, pełni funkcję podobną do funkcji rodzajowego malarstwa holenderskiego, pozostając równocześnie kinem…”. Aleksander Ledóchowski o filmach przedstawionych na Festiwalu Filmowym w Cannes.
Zdjęcia:
„Dramat na polowaniu” Emila Lotianu (ZSRR).
„Leworęczna kobieta” Petera Handke (RFN).
Zdjęcia:
„Dramat na polowaniu” Emila Lotianu (ZSRR).
„Leworęczna kobieta” Petera Handke (RFN).
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 24/1978
- strona 2 wydanie: 24/1978
- strona 3 wydanie: 24/1978
- strona 4 wydanie: 24/1978
- strona 5 wydanie: 24/1978
- strona 6 wydanie: 24/1978
- strona 7 wydanie: 24/1978
- strona 8 wydanie: 24/1978
- strona 9 wydanie: 24/1978
- strona 10 wydanie: 24/1978
- strona 11 wydanie: 24/1978
- strona 12 wydanie: 24/1978
- strona 13 wydanie: 24/1978
- strona 14 wydanie: 24/1978
- strona 15 wydanie: 24/1978
- strona 16 wydanie: 24/1978
- strona 17 wydanie: 24/1978
- strona 18 wydanie: 24/1978
- strona 19 wydanie: 24/1978
- strona 20 wydanie: 24/1978
- strona 21 wydanie: 24/1978
- strona 22 wydanie: 24/1978
- strona 23 wydanie: 24/1978
- strona 24 wydanie: 24/1978