Wszystko co kocham
Wywiad z Carlosem Saurą, reżyserem, który nigdy nie dekoruje swoich filmów. Zawsze wybiera istniejący dom, który wybiera z wielkim pietyzmem. Scenopis jest dla niego tylko zapisem idei, a film sam tworzy zawartość. Jak sam twierdzi, jego filmy powstają instynktownie.
Zdjęcia:
Kadr z filmu „Anna i wilki”.
Zdjęcia:
Kadr z filmu „Anna i wilki”.
Oskar Sobański, wywiad, Carlos Saura, Geraldine Chaplin, Anna i wilki, cyzelowanie szczegółów, Z przewiązanymi oczami, obecność przeszłości w teraźniejszości, Ogród rozkoszy, Kuzynka Angelika, Rodzina jak z Goyi, Goya, Familia jako plemię, Caprichos, Dokąd poszła mama?, wyzwanie dla cenzury, filmy polityczne, brak prawa filmowego, Wojny gwiezdne, Ostatnie tango w Paryżu
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 43/1978
- strona 2 wydanie: 43/1978
- strona 3 wydanie: 43/1978
- strona 4 wydanie: 43/1978
- strona 5 wydanie: 43/1978
- strona 6 wydanie: 43/1978
- strona 7 wydanie: 43/1978
- strona 8 wydanie: 43/1978
- strona 9 wydanie: 43/1978
- strona 10 wydanie: 43/1978
- strona 11 wydanie: 43/1978
- strona 12 wydanie: 43/1978
- strona 13 wydanie: 43/1978
- strona 14 wydanie: 43/1978
- strona 15 wydanie: 43/1978
- strona 16 wydanie: 43/1978
- strona 17 wydanie: 43/1978
- strona 18 wydanie: 43/1978
- strona 19 wydanie: 43/1978
- strona 20 wydanie: 43/1978
- strona 21 wydanie: 43/1978
- strona 22 wydanie: 43/1978
- strona 23 wydanie: 43/1978
- strona 24 wydanie: 43/1978