Talent, rzemiosło, talent
Maria Kornatowska o wielkiej osobowości kina Michelangelo Antonionim, jego środkach przekazu, używanych technikach, na przykładzie produkcji filmowych reżysera.
Czesław Dondziłło o bogatym i głębokim filmie Marka Piestraka, „Cień tamtej wiosny”, pokazywanym w telewizji polskiej.
Zdjęcie:
Michelangelo Antonioni.
Kadr z filmu „Zawód: Reporter”.
Czesław Dondziłło o bogatym i głębokim filmie Marka Piestraka, „Cień tamtej wiosny”, pokazywanym w telewizji polskiej.
Zdjęcie:
Michelangelo Antonioni.
Kadr z filmu „Zawód: Reporter”.
Maria Kornatowska, reportaż, Ucieczka w głąb siebie, Michelangelo Antonioni, Czesław Dondziłło, felieton, Śledztwo, Talent, rzemiosło, talent, Stanisław Lem, science fiction, Polański, Skolimowski, Marek Piestrak, Cień tamtej wiosny, Zespół Pryzmat, Andrzej Mularczyk, Jerzy Janicki, Nóż w wodzie, Dziecko Rosemary, Chinatown, Polański, Pierwszy nauczyciel, Romanca dla zakochanych, Konczałowski, Bergman, Bunuel, Buñuel, Fellini, Wielka gra, Obywatel Kane, Wells, Rashmon, Kurosawa, Anna Milewska, Mieczysław Janowski, Grotowski
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 22/1975
- strona 2 wydanie: 22/1975
- strona 3 wydanie: 22/1975
- strona 4 wydanie: 22/1975
- strona 5 wydanie: 22/1975
- strona 6 wydanie: 22/1975
- strona 7 wydanie: 22/1975
- strona 8 wydanie: 22/1975
- strona 9 wydanie: 22/1975
- strona 10 wydanie: 22/1975
- strona 11 wydanie: 22/1975
- strona 12 wydanie: 22/1975
- strona 13 wydanie: 22/1975
- strona 14 wydanie: 22/1975
- strona 15 wydanie: 22/1975
- strona 16 wydanie: 22/1975
- strona 17 wydanie: 22/1975
- strona 18 wydanie: 22/1975
- strona 19 wydanie: 22/1975
- strona 20 wydanie: 22/1975