Wyniki wyszukiwania "Faye Dunaway"

  • Kinorama Kinorama, FILM: 42/1978 (1558), strona W dziale Kinorama przeczytamy: • John Schlesinger w Anglii realizuje film „Jankesi”. • Życie słynnego jazzmana Charlie Parkera pokazane zostanie w filmie „Bird żyje!”. • Współpraca Aleksandra Mitta z Julijem Duńskim i Walerijem Fridem zaowocuje filmem „Zapas wytrzymałości”. • Dino De... wydanie 42/1978
  • Labirynt Labirynt, FILM: 42/1978 (1558), strona TRZY DNI KONDORA (Three Days of the Condor). Reżyseria: Sydney Pollack. Wykonawcy: Robert Redford, Faye Dunaway, Cliff Robertson, Max von Sydow i inni. USA, 1975. Tytuł filmu uruchamia wyobraźnię. Ale na ekranie nie ma śnieżnych szczytów Andów ani wielkich ptaków. Kondor to po prostu kryptonim... wydanie 42/1978
  • W kinach W kinach, FILM: 34/1978 (1550), strona W tym tygodniu do kin weszły cztery nowości: polski melodramat "Akwarele", nagrodzony w Karlowych Warach "Biały Bim, Czarne Ucho", klasyczne już "Trzy dni kondora" Sydneya Pollacka oraz "Legenda o oazie" oparta na ludowych legendach mongolskich. - "Akwarele"; - "Biały Bim, Czarne Ucho"; -... wydanie 34/1978
  • Labirynt Labirynt, FILM: 42/1978 (1558), strona Miała to być ekranizacja książki „Sześć dni Kondora” Jamesa Grady’ego. Wyszedł świetny thriller polityczny. Sydney Pollack skorzystał z bieżących wydarzeń dotyczących CIA i umieścił je w swoim filmie. Film hinduski charakteryzują długie, niespieszne sceny z życia, rozwlekłość motywów, opis... wydanie 42/1978
  • Kto się nie boi Czarnego Luda? Kto się nie boi Czarnego Luda?, FILM: 31/1975 (1391), strona "Taka była Oklahoma" - postwestern w reżyserii Stanleya Kramera - poza tradycyjnym przekazem (pochwała wytrwałości, poczucia niezależności, odwagi, zdolności oporu wobec przemocy) zawiera również oskarżenie bezwzględności wielkiego kapitału. Niestety, korzysta z łatwych rozwiązań. Na zdjęciu:... wydanie 31/1975
  • Kino katastrof czyli Hollywood w akcji Kino katastrof czyli Hollywood w akcji, FILM: 41/1975 (1401), strona "Kino katastrof czyli Hollywood w akcji" to szkic szwedzkiego krytyka Jean-Pierre'a Brossarda na temat genezy i poziomu kina katastroficznego. Autor zauważa, że powstanie nurtu zbiega się z kryzysem gospodarczym w Ameryce - kinematografia miała dostroić się do niewesołej sytuacji widza i... wydanie 41/1975
  • Kino katastrof czyli Hollywood w akcji Kino katastrof czyli Hollywood w akcji, FILM: 41/1975 (1401), strona "Kino katastrof czyli Hollywood w akcji" to szkic szwedzkiego krytyka Jean-Pierre'a Brossarda na temat genezy i poziomu kina katastroficznego. Autor zauważa, że powstanie nurtu zbiega się z kryzysem gospodarczym w Ameryce - kinematografia miała dostroić się do niewesołej sytuacji widza i... wydanie 41/1975
  • Kino katastrof czyli Hollywood w akcji Kino katastrof czyli Hollywood w akcji, FILM: 41/1975 (1401), strona "Kino katastrof czyli Hollywood w akcji" to szkic szwedzkiego krytyka Jean-Pierre'a Brossarda na temat genezy i poziomu kina katastroficznego. Autor zauważa, że powstanie nurtu zbiega się z kryzysem gospodarczym w Ameryce - kinematografia miała dostroić się do niewesołej sytuacji widza i... wydanie 41/1975
  • Kino katastrof czyli Hollywood w akcji Kino katastrof czyli Hollywood w akcji, FILM: 41/1975 (1401), strona "Kino katastrof czyli Hollywood w akcji" to szkic szwedzkiego krytyka Jean-Pierre'a Brossarda na temat genezy i poziomu kina katastroficznego. Autor zauważa, że powstanie nurtu zbiega się z kryzysem gospodarczym w Ameryce - kinematografia miała dostroić się do niewesołej sytuacji widza i... wydanie 41/1975
  • Kino katastrof czyli Hollywood w akcji; Drugie życie kina Kino katastrof czyli Hollywood w akcji; Drugie życie kina, FILM: 41/1975 (1401), strona "Kino katastrof czyli Hollywood w akcji" to szkic szwedzkiego krytyka Jean-Pierre'a Brossarda na temat genezy i poziomu kina katastroficznego. Autor zauważa, że powstanie nurtu zbiega się z kryzysem gospodarczym w Ameryce - kinematografia miała dostroić się do niewesołej sytuacji widza i... wydanie 41/1975