Biały Bim Czarne Ucho
O prostocie wyrażania uczuć, przywiązaniu, wierności w filmie Stanisława Rostockiego „Biały Bim Czarne Ucho”, którego bohaterem jest pies.
Zdjęcie:
Wiaczesław Tichonow w filmie „Biały Bim Czarne Ucho”.
Zdjęcie:
Wiaczesław Tichonow w filmie „Biały Bim Czarne Ucho”.
Walentina Iwanowa, Wiaczesław Tichonow, Biały Bim Czarne Ucho, Z ekranów świata, Stanisław Rostocki, seter, Gawrił Trojepolski, harmonia człowieka i przyrody, ochrona środowiska, niepowtarzalność, Festiwal Filmów Krótkometrażowych w Krakowie, Młot, Bernhard Grzimek, Gerald Darrel, Van Lavick-Hudoll, Niewinni zabójcy, psia wierność
Pozostałe strony
- strona 1 wydanie: 12/1978
- strona 2 wydanie: 12/1978
- strona 3 wydanie: 12/1978
- strona 4 wydanie: 12/1978
- strona 5 wydanie: 12/1978
- strona 6 wydanie: 12/1978
- strona 7 wydanie: 12/1978
- strona 8 wydanie: 12/1978
- strona 9 wydanie: 12/1978
- strona 10 wydanie: 12/1978
- strona 11 wydanie: 12/1978
- strona 12 wydanie: 12/1978
- strona 13 wydanie: 12/1978
- strona 14 wydanie: 12/1978
- strona 15 wydanie: 12/1978
- strona 16 wydanie: 12/1978
- strona 17 wydanie: 12/1978
- strona 18 wydanie: 12/1978
- strona 19 wydanie: 12/1978
- strona 20 wydanie: 12/1978
- strona 21 wydanie: 12/1978
- strona 22 wydanie: 12/1978
- strona 23 wydanie: 12/1978
- strona 24 wydanie: 12/1978